Kotimainen verkkokauppa | Toimitus 4,90 € | Ilmainen toimitus yli 95 € ostoksille | Kaikki tuotteet heti toimitettavissa!

Toimitus-, palautus- ja maksuehdot


Nämä toimitus-, palautus ja maksuehdot ovat voimassa 25.3.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Havea Design Shop Oy (y-tunnus: 2977484-3) myy tuotteita verkkokaupassa osoitteessa: www.haveadesignshop.fi.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Onnistuneen tilauksen jälkeen asiakkaan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus.

Maksaminen ja maksutavat

Havea Design Shopin maksuja välittää Paytrail Oyj sekä Klarna Bank AB. Havea Design Shop ei näe, käsittele tai tallenna asiakkaidensa maksutietoja.

Paytrail maksutavat

Paytrail on turvallinen maksutapa, jolla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä.

Pankkimaksut:
Asiakkaiden käytössä on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Verkkokaupassa voi maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-Pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.

Checkout-Verkkopankkipainikkeet

Luottokorttimaksut:
Verkkokaupassa voi maksaa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Käytössä ovat kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Checkout-Luottokorttipainikkeet

Mobiilimaksutavat:
Mobiilimaksutavat Pivo ja MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtä tai korttimaksuna kortilta hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Checkout-Mobiilimaksutapapainikkeet

Lasku- ja osamaksupalvelut:
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto. Asiakas näkee rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot hyväksyessään maksun. Hyväksymällä maksun hyväksyy samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Checkout-Lasku-ja-osamaksupainikkeet

Klarna maksutavat

Klarna-lasku

Klarnan laskulla maksaminen on turvallista ja helppoa:

  • Maksaminen tapahtuu vasta lähetyksen saapumisen jälkeen
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Maksukorttitietoja ei tarvitse antaa
  • Laskua voi tarkastella osoitteessa klarna.fi

Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Klarna tarjoaa kuluttajille Ostajan turvan, mikä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kuluttajan ei tarvitse maksaa tilattuja tuotteita ennen kuin on vastaanottanut ne, ja että Klarna auttaa kuluttajaa ostokseen liittyvissä ongelmatilanteissa. Lisätietoa Klarnan Ostajan turvasta täällä.

Klarna-erämaksu

Klarna-erämaksulla asiakas päättää itse, missä tahdissa maksaa ostokset (alkaen 1/100 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että:

  • Maksaminen tapahtuu vasta lähetyksen saapumisen jälkeen
  • Maksukorttitietoja ei tarvitse antaa
  • Loppusumman voi maksaa pois yhdellä kertaa

Klarna erämaksuvaihtoehdot sekä yleiset luottosopimusehdot löytyvät täältä.

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), jonka yhteisötunnus on 556737-0431, osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen toimituskulut kerrotaan verkkokaupan toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitustapavaihtoehdot ovat:

  • Postipaketti
  • Posti Smartpost
  • Postin Kotipaketti
Toimitusaika

Toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-4 päivää.

Palautukset

Asiakkaalla on 100 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta, palautus on aina maksutonta.

Palautukset onnistuvat helposti seuraavien ohjeiden mukaisesti käyttämällä Postin palautustunnusta 670257:

  1. Pakkaa palautettava tuote alkuperäiseen pakkaukseen tai alkuperäistä vastaavaan pakkaukseen.
  2. Laita palautukseen mukaan tilauksen mukana tullut lähetyslista tai paperi, johon on kirjoitettu tilaajan nimi sekä tilausnumero (tähän sopii ihan käsin kirjoitettu lappunen). Tilausnumeron löydät helposti esim. sinulle tulleesta tilauksen vahvistussähköpostista.
  3. Vie palautus Postin toimipisteeseen (ei postilaatikkoon) ja ilmoita Postin toimipisteessä palautustunnus: 670257

Palautusosoite:
Havea Design Shop c/o Verkkologistiikka
Taalintehtaankatu 4
20750 Turku

Palautamme rahat palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Suosittelemme säilyttämään postin toimipisteestä saatua palautuskuittia.

Lunastamaton / noutamaton paketti

Lunastamatta / noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus. Lunastamatta jätetystä lähetyksestä asiakkaalta peritään aina lähetyskulut 4,90€. Posti säilyttää paketteja toimipisteessä 7 vrk. Mahdollisesta säilytysajan pidentämisestä tulee sopia Postin kanssa erikseen.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@haveadesignshop.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli lähetys on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Kaikissa kysymyksissä tai ongelmatilanteissa saat avun lähettämälllä sähköpostia info@haveadesignshop.fi tai soittamalla +358 40 504 5844.