Havea Design Shop 3v.! Kaikki vähintään -15% 5.2. asti! | Kotimainen verkkokauppa | Toimitus 6,90 € | Ilmainen toimitus yli 95 € ostoksille | Nopeat toimitukset!

Toimitus-, palautus- ja maksuehdot


Nämä toimitus-, palautus ja maksuehdot ovat voimassa 4.8.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Havea Design Shop Oy (y-tunnus: 2977484-3) myy tuotteita verkkokaupassa osoitteessa: www.haveadesignshop.fi.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Onnistuneen tilauksen jälkeen asiakkaan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus.

Maksaminen ja maksutavat

Havea Design Shopin maksuja välittää Paytrail Oyj, Klarna Bank AB, PayPal ja Stripe. Havea Design Shop ei näe, käsittele tai tallenna asiakkaidensa maksutietoja.

Paytrail maksutavat

Paytrail on turvallinen maksutapa, jolla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä.

Pankkimaksut:
Asiakkaiden käytössä on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Verkkokaupassa voi maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-Pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.

Checkout-Verkkopankkipainikkeet

Luottokorttimaksut:
Verkkokaupassa voi maksaa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Käytössä ovat kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Checkout-Luottokorttipainikkeet

Mobiilimaksutavat:
Mobiilimaksutavat Pivo ja MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtä tai korttimaksuna kortilta hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Checkout-Mobiilimaksutapapainikkeet

Lasku- ja osamaksupalvelut:
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto. Asiakas näkee rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot hyväksyessään maksun. Hyväksymällä maksun hyväksyy samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Checkout-Lasku-ja-osamaksupainikkeet

Klarna maksutavat

Klarna-lasku

Klarnan laskulla maksaminen on turvallista ja helppoa:

  • Maksaminen tapahtuu vasta lähetyksen saapumisen jälkeen
  • Maksuaika on 14 vuorokautta
  • Maksukorttitietoja ei tarvitse antaa
  • Laskua voi tarkastella osoitteessa klarna.fi

Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Klarna tarjoaa kuluttajille Ostajan turvan, mikä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kuluttajan ei tarvitse maksaa tilattuja tuotteita ennen kuin on vastaanottanut ne, ja että Klarna auttaa kuluttajaa ostokseen liittyvissä ongelmatilanteissa. Lisätietoa Klarnan Ostajan turvasta täällä.

Klarna-erämaksu

Klarna-erämaksulla asiakas päättää itse, missä tahdissa maksaa ostokset (alkaen 1/100 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Tämä tarkoittaa, että:

  • Maksaminen tapahtuu vasta lähetyksen saapumisen jälkeen
  • Maksukorttitietoja ei tarvitse antaa
  • Loppusumman voi maksaa pois yhdellä kertaa

Klarna erämaksuvaihtoehdot sekä yleiset luottosopimusehdot löytyvät täältä.

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ), jonka yhteisötunnus on 556737-0431, osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta.

PayPal maksutavat

PayPal on maailman johtava, turvallinen verkkomaksuväline. PayPalilla maksu tapahtuu luotto- sekä pankkikortilla (Visa, Master Card, American Express, Discover) tai suoraan PayPal-tililtä. Lisätietoja PayPalista löytyy täältä.

Stripe maksutavat

Stripe on kansainvälisesti laajasti käytetty turvallinen ja helppo maksutapa. Verkkokaupan maksuissa maksunvälittäjänä toimii Stripe. Maksu on helppoa, se tapahtuu verkkokaupan sivuilla eikä ohjausta toiseen palveluun tapahdu. Kun asiakas maksaa Stripen tarjoamilla luottokorttimaksuilla, hyväksyy hän Stripen ehdot. Ostoksen jälkeen tilausvahvistuksen lisäksi asiakkaan sähköpostiin lähetetään erillinen maksuvahvistus joka tulee suoraan Stripeltä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen toimituskulut kerrotaan verkkokaupan toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitustapavaihtoehdot ovat Suomessa:

  • Postipaketti
  • Posti Smartpost
  • Postin Kotipaketti
  • Matkahuolto Lähellä-paketti
  • Matkahuolto Kotijakelu

Isompien tuotteiden kohdalla arvioimme lähetystavan tapauskohtaisesti parhaimman lähetystavan saavuttamiseksi.

Suomen ulkopuolelle lähtevissä tilauksissa kuljetusyhtiö on GLS Finland.

Lähtökohtaisesti tilaukset toimitetaan yhdessä lähetyksessä. Pakkauksellisista syistä useamman tuotteen sisältävä tilaus saatetaan joissain tapauksissa lähettää useammassa lähetyksessä, jolloin jokaisesta saapuvasta lähetyksestä tulee erillinen saapumisilmoitus.

Toimitusaika

Valikoimassamme on tuotteita heti saatavilla varastosta sekä tilaustuotteita. Tilaustuotteiden osalta toimitusaika on merkitty erikseen jokaiseen tuotteeseen. Mikäli tuotteen kohdalla ei ole mainittu toimitusaikaa, kyseessä on varastotuote.

Toimitusaikamme varastotuotteiden osalta Suomeen on 1-4 päivää ja Suomen ulkopuolelle noin viikon.

Tilaustuotteiden toimitusaika on kerrottu tuotteen kuvauksessa. Pääsääntöisesti tilaustuotteiden toimitusaika on noin 2-4 viikkoa. Poikkeustapauksissa tilaustuotteiden toimitus saattaa viivästyä meistä riippumattomista syistä, silloin asiakaspalvelumme on yhteydessä tilaajaan sähköpostitse.

Mikäli tilaus sisältää sekä varastotuotteita että tilaustuotteita, toimitetaan tilaus kaikkien tilauksen tuotteiden saavuttua varastoomme.

Tilauksen toimitukseen liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme info@haveadesignshop.fi tai soittamalla +358 40 504 5844.

Palautukset

Palautukset Suomesta:

Asiakkaalla on 100 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta, palautus on aina maksutonta.

Palautukset onnistuvat helposti seuraavien ohjeiden mukaisesti käyttämällä Postin palautustunnusta 670257 tai Matkahuollon palautustunnusta 9554388:

  1. Pakkaa palautettava tuote alkuperäiseen pakkaukseen tai alkuperäistä vastaavaan pakkaukseen.
  2. Laita palautukseen mukaan tilauksen mukana tullut lähetyslista tai paperi, johon on kirjoitettu tilaajan nimi sekä tilausnumero (tähän sopii ihan käsin kirjoitettu lappunen). Tilausnumeron löydät helposti esim. sinulle tulleesta tilauksen vahvistussähköpostista.
  3. Vie palautus Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen (ei postilaatikkoon). Ilmoita Postin toimipisteessä palautustunnus: 670257 ja Matkahuollon toimipisteessä palautustunnus: 9554388

Palautusosoite:
Havea Design Shop c/o Verkkologistiikka
Taalintehtaankatu 4
20750 Turku

Palautamme rahat palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Suosittelemme säilyttämään postin toimipisteestä saatua palautuskuittia.

Palautukset Suomen ulkopuolelta:

Asiakkaalla on 100 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta. Suomen ulkopuolelta tehtävä palautus edellyttää palautusilmoituksen tekemistä etukäteen sähköpostitse osoitteeseen info@haveadesignshop.fi, josta lähetetään ohjeet palautuksen tekemiselle. Palautusilmoituksen voi tehdä vapaamuotoisesti.

Suomen ulkopuolelta palautuksen kustannuksista vastaa asiakas.

Palautamme rahat palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Lunastamaton / noutamaton paketti

Lunastamatta / noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus. Lunastamatta jätetystä lähetyksestä asiakkaalta peritään aina Suomessa kertakulu 15 €. Posti säilyttää paketteja toimipisteessä 7 vrk. Mahdollisesta säilytysajan pidentämisestä tulee tilaajan sopia Postin kanssa erikseen. Lunastamattoman / noutamattoman paketin mahdollisesta uudelleen lähetyksestä peritään lähetyskulut 6,90 €.

Suomen ulkopuolelta lunastamattoman paketin kustannuksista vastaa asiakas.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@haveadesignshop.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli lähetys on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Muuta

Kaikissa kysymyksissä tai ongelmatilanteissa saat avun lähettämälllä sähköpostia info@haveadesignshop.fi tai soittamalla +358 40 504 5844.